De ce plătiti Întretinerea anuală si Suportul tehnic?

Când un nou utilizator cumpără PrintPoint, de multe ori întreabă: "De ce trebuie să plătesc întretinere anuală si suport tehnic si ce primesc pentru asta?"

Aceasta taxa anuală include:

Multi clienti realizează nevoia acestor servicii si recunosc că sunt costuri rezonabile, în piată. Ei acceptă termenii "Acordului înainte de cumpărare" care include acceptarea plătii acestor costuri anuale.

Cu toate acestea, după câtiva ani de rulare a programului, unii utilizatori existenti ne-au întrebat:

Aceste întrebări sunt pertinente si am dori să răspundem la ele.

1: Cercetare / Dezvoltare

Daca un client nu are nevoie de suport tehnic, este fericit că are un produs stabil. Munca zilnică pe care PrintPoint o face pentru a asigura această stabilitate este uriasă si noi credem că suntem responsabili pentru aceasta.

Încercati să vă imaginati la ce a trebuit să facă fată echipa noastră de dezvoltare în legătură cu schimbările survenite la Microsoft si Apple din ultimii 10 ani: Windows 3.1, Windows 95a, Windows 95b, Windows 95c, Windows NT (Services Packs 1-6b), Windows 98, Windows 98 Second Edition, Windows ME, Windows 2000 Professional and Windows 2000 Server (împreună cu Service Packs), Windows XP, Mac OS 7.x, Mac OS 8.x, Mac OS 9.x, Mac OS X (Panther).

Si apoi problema compatibilitătii motorului de cautare în baza de date. PrintPoint este construit în jurul acestui motor de cautare în baze de date produs de 4D, Inc. (http://www.4d.com/ ). Orice schimbare fac ei, adăugând noi caracteristici, obligă echipa noastra de cercetare/dezvoltare să reevalueze codul si tehnicile de programare pentru a păstra compatibilitatea cu standardele industriale, astfel încât dumneavoastră să aveti cel mai bun produs posibil. Trebuie să testăm fiecare versiune nouă 4D, până când aceasta este suficient de stabilă pentru a putea fi folosită în dezvoltare si astfel construită o nouă versiune a produsului nostru bazată pe ea. Această este o sarcină dificilă.

Cu toate acestea, dacă utilizatorul a plătit pentru software, de ce ar fi a lui responsabilitatea asupra acestor probleme? El are problemele sale zilnice de rezolvat!

Răspunsul este simplu: numai vânzările noi nu pot asigura dezvoltarea continuă a programului PrintPoint si sustinerea activitătilor descrise mai sus. Ginditi-vă la propria dumneavoastră afacere. Dacă fiecare decizie pe care o luati la cumpărarea unui echipament, software sau tehnologie ar fi bazată numai pe clientii viitori, este greu de crezut că vă veti permite vreodată să cumpărati o masină de tipar nouă, o masină de tăiat, un RIP sau un CTP. Depindeti de comenzile repetate ale clientilor fideli majoritari. Intr-un sens, clientii dumneavoastră sunt partenerii dumneavoastră si viceversa.

Acelasi lucru este adevărat si pentru PrintPoint. Dumneavoastră sunteti partenerii nostri si viceversa.

2: Costuri numai pentru versiuni noi

Da, este adevărat că unele companii precum Intuit, Peachtree, MYOB, Adobe, Quark, Microsoft si Apple au început să schimbe structura de actualizare a programelor si a suportului tehnic. În multe cazuri, pretul ce trebuie plătit acestor companii este disproportionat de mare în raport cu pretul produsului original sau al taxelor de actualizare si de aceea nu mai pare o afacere.

PrintPoint nu crede ca banii dati pe vânzări/promotii/marketing, care î ncearca să convingă clientul să cumpere versiuni noi sau suport tehnic, reprezintă o cheltuială eficientă. Pentru a tine costurile si problemele potentiale la minim avem nevoie de cât mai multi utilizatori care să folosească aceeasi versiune. Distribuind versiunile noi ca parte integranta din întretinerea anuală si suportul tehnic, minimizăm numărul de versiuni diferite pe care le sustinem.

Folosim multe aplicatii de la companiile enumerate mai sus si plătim suport pentru ele. De asemenea cumpărăm în mod regulat versiuni noi. În mod similar, dumneavoastră, ca tipografi, sunteti obligati sa cumpărati versiuni noi ale programelor de DTP pentru că, mai devreme sau mai târziu, clientii dumneavoastră vor folosi aceste versiuni.

Suntem o companie solida, într-o nisă de piata specifică. Toti competitorii nostri au astfel de "abonamente", pentru aceleasi motive. Este esential pentru soliditatea afacerii noastre si, direct sau indirect, pentru dumneavoastră, clientul nostru.

Fără parteneriatul dumneavoastră continuu nu am putea să investim în cercetare si dezvoltare, necesare într-o industrie în continuă si rapidă schimbare. Cercetarea si dezvoltarea reprezintă cele mai mari cheltuieli pe care le avem. Este responsabilitatea noastră să întelegem schimbările din această industrie, să facem inovatii si să dăm cele mai bune solutii clientilor nostri.

Sunt de acord (semnatura/stampila): _________________________________________________

Data _______________________________